Modelele de motociclete din gama Moto Guzzi sunt o optiune dedicata iubitorilor de trairi intense si viteza pe doua roti care apreciaza un look in stil clasic, dar nu fac compromisuri de la calitate. Cu dotari de performanta si aspect old-school, modelele Moto Guzzi impresioneaza la fiecare iesire printr-o manevrabilitate excelenta atat in oras, cat si la drum lung. In continuare, va prezentam cele mai ilustre momente din istoria brandului de la inceputurile sale pana in prezent.
La aparitia in 1967 a primului superbike italian model Moto Guzzi V7 creat de catre Giulio Cesare Carcano, atat publicul cat si criticii s-au declarat incantati. Acest lucru ramane valabil si pentru noile modele Moto Guzzi V7 III, un tribut adus motocicletelor de altadata prin preferinta pentru un design de expresie vintage, dar la standardele actuale.
In ceea ce priveste noile versiuni 2019 Moto Guzzi Milano si Carbon, se remarca o serie de trimiteri la traditie si la mostenirea originala V7, cu eleganta caracteristica oferita de finisajele cromate si de o grafica speciala care are puterea sa intoarca toate privirile in trafic.
Numele Moto Guzzi a avut ecou pe piata europeana inca de la motocicletele de debut ale brandului, cum ar fi legendara 8 HP Normale, modelul „Norge” proiectat pentru a marca expeditia la Cercul Polar si cel mai bine vandut model midsize Airone 250 (1939). Compania italiana si-a consolidat reputatia si datorita succeselor in raliuri cucerind printre alte titluri, 11 premii in competitia Tourist Trophies si 14 campionate mondiale GP.
In anii care au urmat celui de-al II-lea Razboi Mondial, brandul din Italia a continuat sa infloreasca. Divizia responsabila cu motocicletele de curse din acea vreme a intrat in istoria motociclismului datorita inginerilor Umberto Todero, Enrico Cantoni si designer-ului Milanese Giulio Cesare Carcano, creatorul modelului cu motor in 8 cilindri capabil sa atinga o viteza maxima de 285 km/h.
La sfarsitul anilor 1960, Moto Guzzi a dezvaluit motorul 90° V-twin care avea sa devina simbolic si totodata baza pentru modele precum V7, V7 Special si V7 Sport. Motorizarea V-twin a fost utilizata si pentru variantele de capacitate mai mica V35 si V50. Moto Guzzi a avut si modele adresate predominant pietei din SUA, cum ar fi de pilda versiunile Ambassador, Eldorado si modelul Moto Guzzi California. In ceea ce priveste mostenirea sportiva a marcii, au ramas in legenda modelele precum Le Mans, Daytona, Centauro si Sport 1100.
In anii 90, caracterul sportiv a fost updatat prin versiunile California, Nevada si seria sport V11. Pe 30 decembrie 2004, Moto Guzzi a devenit parte a grupului Piaggio, lider in Europa pe segmentul de vehicule cu doua roti si care se bucura de o larga recunoastere datorita modelelor de scutere Piaggio.
Moto Guzzi se afirma ca un constructor plurivalent, in lineup-ul sau existand o varietate de motociclete adresate unor tipologii distincte de rideri, de la modele naked de strada pana la modele de tip cruiser si chiar street enduro.
Mai 2006 este data la care producatorul a revenit pe scena Gran Turismo prin modelul Norge 1200 cu motor 1200cc V-twin si echipamente performante care sa asigure acoperirea distantelor mari fara probleme. Motocicleta Norge a castigat admiratia celor 14 jurnalisti care au pilotat 4429 km pana la Capul Nord reiterand calatoria din 1928 a modelului predecesor GT 500, creatia lui Giuseppe Guzzi.
In lume exista peste 25000 de membri ai cluburilor de motociclisti Motor Guzzi (pe teritoriul SUA exista 52 de cluburi), in vreme ce 70 de website-uri celebreaza exclusiv acest brand in mediul online.
Din 2011 cand compania a aniversat 90 de ani si pana in 2018, Moto Guzzi a continuat sa se impuna prin modele de motociclete performante adresate riderilor care pun accent pe traditie si nu fac compromisuri de la calitate.
motociclete, moto guzzi,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”