Chiar daca nu se lauda cu o crestere remarcabila a numarului de unitati vandute (un total de 56.253 de unitati), fiind in comparatie cu 4,5% mai mare decat anul trecut, Triumph in schimb se lauda cu un masiv salt in privinta profitului, de 90%. Acestia sustin ca aceasta crestere impresionanta are la baza investitiile in cercetare si dezvoltare (cca. 27 milioane de lire sterline), ce i-au ajutat sa extinda noi linii de produse precum Bonneville Bobber, Street Cup sau modelele Bonneville revizuite.
Rezultatul poate fi considerat cu atat mai stralucitor, cu cat pietele din SUA, Europa si America de Sud se confrunta cu scaderi generale ale vanzarilor de motocicleta. Pe de alta parte, Triumph a inceput sa se orienteze cu succes pe piata asiatica, in crestere, in special din India, iar pe piata australiana s-a consemnat o crestere cu 5,1% fata de anul trecut.
In considerarea vanzarii de aproape 60.000 de unitati anul acesta, care reprezinta un numar semnificativ pentru piata europeana dar apropiat de cat vinde in ultima perioada Royal Enfield pe piata indiana lunar, trebuie sa se tina cont de faptul ca firma din Hinkley a trecut de putina vreme la o reformare aproape totala a lineup-ului, practic din 2015 introducand noi modele sau modele cu modificari ale motorului sau sasiului.
Numai ca dezvoltarea de noi modele nu se opreste aici si Triumph va continua sa isi impresioneze cumparatorii si fanii cu modele revizuite, chiar pe 10 ianuarie fiind anuntata lansarea unui Street Triple cu upgrade-uri impresionante, inclusiv un cilindree mult marit. Va fi deja interesant de urmarit evolutia producatorilor europeni in 2016, in special Ducati si BMW, care si-au facut deja un obicei sa anunte cresteri ale vanzarilor de la an la an si nu vedem nici un motiv ca in 2016 lucrurile sa stea altfel.
motocicleta triumph motorcycles, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”