Toate trei versiunile impart acelasi motor nou, in trei cilindri, de 765cc, dezvoltate de la motorul “Daytona”, cu peste 80 de piese noi, inclusiv un arbore nou, pistoane si cilindri Nikasil din aluminiu, plus un alezaj si o cursa crescute (78 x 53,4 mm), ce se traduc printr-un progres semnificativ al performantei, in special in zonele medii si joase de turatii.
Cu toate ca motorul este acelasi la cele toate trei versiuni, fiecare dintre acestea are niveluri individuale de putere si cuplu, plus set-up, ECU si reglare individuala. Bine, nu numai motorul, ci si suspensiile, electronicele si chiar anvelopele sunt adaptate la fiecare motocicleta.
Street Triple R va fi disponibil intr-o versiune “lower ride height” (LRH) cu propria sa suspensie unica si cu setari pentru sa, iar Street Triple S va avea o versiune proprie pentru permisul categorie A2, cu un motor unic de 660cc, destinata acelora care nu detin un permis de categorie completa.
In ciuda cresterii cilindree-ului, de la 675cc la 765cc, la doar 166 kg (pe uscat), noile motociclete sunt mai usoare cu 2 kg fata de modelele anterioare, oferind astfel o putere mult imbunatatita, prin raportul greutate putere astfel obtinut. Toate modelele dispun de moduri de echitatie, un sunet mai bogat care provine dintr-o evacuare mai usoara si cu un traiect modificat, in timp ce airbox-ul ofera de asemenea un “urlet” mai distinctiv.
Geometria cutiei de viteze a fost si ea modificata si cu schimbarea acestora se va face mult mai usor, gratie si modificarii in sensul micsorarii rapoartelor de transmisie in vitezele 1 si 2, combinandu-se sa ofere o acceleratie mult mai sustinuta decat pana acum.
Din punct de vedere vizual, de asemenea gama noua Street arata diferit, apropiindu-se parca de gama Speed Triple, cu noua sa caroserie, parbriz, radiatorul, capacele, admisiile si bineinteles, acel “nas” in jos al partii din fata.
Street Triple S
‘S’ reprezinta modelul de baza, conceput pentru deplasarile de zi cu zi si pe structura caruia s-au dezvoltat celelalte versiuni. Acesta dispune cu pana la 6,6% mai multa putere la varf, fata de generatia actuala, cu 111 cp revendicati la 11.250 rpm, cu un cuplu de asemenea crescut cu 7,3% cu 73 Nm la 9.100 rpm.
Street Triple R
Inseamna o crestere a performantelor fata de S, avand dotari mai performante, cu suspensii Showa complet reglabile fata si spate si frane fata (radiale cu etriere cu 4 pistonase) Brembo in loc de Nissin glisante cu etriere cu 2 pistonase, un bord cu instrumentatie full color TFT, slip and assist clutch, moduri suplimentare de pilotare si ABS comutabil.
Street Triple RS
‘RS’ reprezinta partea superioara a gamei, construit sa se simta bina atat pe piste, cat si pe sosele si strazi. Acest model 2017 Street Triple RS ofera cel mai inalt nivel de performanta avut vreodata de vreun membru al familiei, cu o crestere de putere cu 16% (121 cp la 11.700 rpm) si de cuplu cu 13% (77 Nm la 10.800 rpm). Franele fata sunt Brembo M50 cu etriere Monobloc cu 4 pistonase), furca inversata fata Showa 41 mm, suspensie Ohlins STX40 cu rezervor piggyback monoamortizor pe spate, ambele complet reglabile, anvelope SP Pirelli Diablo Supercorsa. La acestea se adauga o multime de echipamente si sisteme suplimentare, printre care un quickshifter, mod de pilotat Track, temporizator tur de pista, plus altele.
2017 Street Triple S va fi disponibil in rosu sau negru, R va fi disponibil in negru, argintiu sau alb, in timp ce RS va fi disponibil intr-o schema speciala argintiu cu negru. Triumph nu a oferit inca detalii despre pret sau disponibilitate, insa nu vor trece multe luni de la introducerea modelelor in showroom-uri, alaturi de peste 60 de accesorii diferite, in vederea personalizarii oricarei versiuni.
motocicleta Triumph Triple Street RS, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”