ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata


Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata
  08.02.2016

Probabil ca putine brand-uri nu vor avea in gama lor modele scrambler, aceasta tendinta devenind tot mai raspandita si necesara in randurile constructorilor de motociclete. Iata ca aceasta tendinta a ajuns pana in Irbit, Muntii Ural, Rusia. E drept ca scrambler-ul de la Ural vine intr-o editie limitata de doar 20 de unitati, disponibile in toata Europa, insa nu ar fi exclus ca pe viitor sa fie vorba si de o serie de productie, in functie de evolutia “scramble-maniei”.

Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata - Ranger

Dupa cum se lauda producatorul Ural, acest model din serie limitata s-ar fi putut numi foarte bine si Ural Fire Salamander, in conformitate cu schema sa de culori negru cu galben si cu gri. Insa in timp ce aceste creaturi vibrante sunt vulnerabile si moi, Ural se prezinta ca rigid si indestructibil, asa ca Limited Edition 2016 se va numi simplu SCRAMBLER. Si pe principiul “noi ce avem, suntem mai slabi?”, cei de la Ural motiveaza ca mai multi constructori de motociclete grozave au un scrambler, de ce nu si un Scrambler de la Ural, astfel ca macar intr-o editie limitata si tot trebuie sa apara.


Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata - motocicleta

Deci, despre ce e vorba cu acest Ural Scrambler? Avand la baza un model Ural Ranger, acesta a fost modificat astfel incat sa apara cu o capacitate de 100% off-road, cu tractiune pe ambele roti (2WD), asa cum ii sta bine jumatatii aventuriere din conceptul traditional de scrambler. Totodata, urmand exemplul modelelor scrambler existente, de pe Ranger-ul de baza a fost eliminata orice greutate considerata inutila, incepand cu roata de rezerva si terminand cu sistemele de evacuare sau jantele. Si ca sa nu fie nici o indoiala, saua a fost reproiectata in clasica maniera scrambler.


Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata - Scrambler

Apropo de roti, Ural Scrambler a fost dotat cu cele mai bune anvelope speciale off-road pe care le foloseste constructorul, adica Ural – Heidenau K37. S-a umblat si la sistemul de evacuare, fiind aplicate celor doua tevi amortizoare de sunet, care asigura un sunet gutural relativ discret. In operatiunea de renuntare la greutatea inutila, au fost inlocuite rack-urile de bagaje cu unele minimaliste, in fata si in spatele atasului, atas care a mai primit si bumpere rezistente si estetice, tot in spate si in fata, iar de bumper-ul din fata au fost fixate doua faruri anti-ceata cu LED.


Si Ural are de acum un model Scrambler, chiar daca e vorba de o editie limitata - atas

Ghidonul la fel de minimalist, are in plus o traversa de care se pot fixa gadget-urile esentiale ale zilelor noastre, fie smartphone, navigator GPS sau camera de imagini, astfel incat sa se pot surprinde toate momentele frumoase si distractive din timpul calatoriei pe asfalt sau pe teren accidentat cu o astfel de frumusete. In rest, bordul ramane cu un aspect auster, cu un singur indicator central, asa cum apar de regula aceste motociclete hibride tip scrambler.

 

Tag-uri

scrambler, motociclete, motocicleta,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate