Modelele Ural sunt clasificate, in general, in categoriile adventure, touring, street si retro, plus o serie de modele din editii speciale si limitate, foarte apreciate de catre iubitorii acestei forte pe doua si trei roti (caci o serie de modele cu atas au roata atasului prinsa in sistemul de transmisie).
Unul dintre aceste modele in editie speciala, foarte apreciat in randul fanilor, a fost Gear Up Sahara, un model adventure, cu tractiune 2WD si roata atasului conectata la arborele de transmisie. O adevarata bestie care domina in egala masura asfaltul si terenul accidentat, Sahara are o cutie manuala cu patru trepte plus reverse, transmisia venind in continuarea unui motor boxer racit cu aer de 749cc in 4 timpi, destul de performant, avand in vedere ca e vorba de versiunea cea mai imbunatatita, cu starter electric si kick start, injectie electronica si un ambreiaj uscat, dublu-disc.
Astfel, asigura un cuplu maxim de 57 Nm la 4.300 rpm, plus o putere de 41 cai putere la 5.500 rpm, o combinatie ideala si suficienta de a iesi din situatii incomode. Evident, existenta unui atas reduce considerabil viteza, de aceea Ural recomanda utilizatorilor o viteza sub 70 mile (112 km/h), de croaziera, ca acestia sa fie feriti de incidente nedorite. Dar iubitorii de motociclete cu atas, Ural in special, cunosc lectia, cautand in acest brand rezistenta, trainicia, vibe-ul retro, nicidecum viteza.
Sistemul de suspensii e asigurat de amortizoare ajustabile Sachs, atat pentru furca fata, cat si pentru bascula atasului, iar sistemul de franare e asigurat de un disc cu un etrier cu 4 pistoane Brembo fata, un disc cu 2 pistoane Brembo in lateral, la roata atasului si o frana HB pe spate, toate cu rotoare NG.
Asadar, trecand in revista lista de echipamente standard, Gear Up Sahara se lauda cu urmatoarele: 2WD la cerere, rack pentru roata de rezerva sau bagaje pe atas, schema de culori Sahara, combinata cu motorul negru, plus schema speciala Cordura Tonneau Cover pentru atas, o bara de protectie pentru atas, o lopata de interventie (!), trusa scule pe rezervor, iluminare in atas, accesorii speciale pentru diferite device-uri, in interiorul atasului (porturi de incarcare a smartphone-ului, tabletei), podeaua atasului cauciucata, emblema speciala Sahara pe rezervor.
Asa cum se mentiona la inceput, cei care doresc sa-si personalizeze motocicleta, au un pachet special, Upgraded Off-Road Package, contra a inca 2.000 dolari, care cuprinde: far frontal cu LED, faruri pentru ceata plus stopuri pe atas, parbriz Givi, adaptor de 12V, un rack fata tip Nose pe atas, un rack Fender, manere de siguranta, o pedala de picior pentru reverse, bara protectie spate atas, evacuari acoperite cu ceramica neagra, anvelope trainice Heidenau K37 si chiar un troliu.
Pretul de baza va fi (pentru dotarea standard) 18.000 dolari si modelul poate fi comandat chiar din luna aceasta de la dealerii specializati din intreaga lume.
motocicleta ural, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”