UTV-ul 2018 Polaris RZR RS1, modelul cu un singur loc, a fost deja introdus pe piata si ne demonstreaza ca cei de la Polaris, fideli angajamentului de a veni cu inovatii in domeniu, continua sa reprezinte un competitor serios pe segmentul de UTV-uri sport.
Producatorul de ATV-uri si SXS-uri cu sediul in Minnesota a intentionat sa proiecteze cel mai agil si rapid RZR si asa s-a nascut modelul Polaris RZR RS1 de 64 inch latime si ampatament 83 inch, alimentat de motorul performant ProStar 1000 capabil sa livreze nu mai putin de 110 cp. Cu preturi pornind de la $13,999, acesta a aparut in reprezentantele Polaris din februarie.
Unul dintre avantajele cele mai importante ale lui RZR RS1 se refera la faptul ca este capabil sa se descurce fara probleme pe orice tip de teren, fie ca este vorba despre spatii verzi, impadurite, fie ca aventura are loc in desert pe dune sau pe trasee montane. Formatul cabinei cu un singur loc ofera mai mult control si duce experienta de pilotare la un nivel superior, multumita unei balante echilibrate intre putere si precizie.
Se poate considera ca RZR RS1 este vehiculul offroad pe care se pot baza in special acei rideri care mereu cauta sa isi imbunatateasca performantele si isi imping limitele la maxim.
Un atu consta in inalta vizibilitate, rezultat al pozitionarii optime a scaunul pilotului si al sentimentului oferit de sasiul modern. Design-ul ergonomic inspirat de curse poate fi privit, la randul sau, drept un beneficiu. Modelul RZR RS1 mai dispune de un nou sistem de franare.
„Ceea ce veti remarca imediat ce urcati la bordul lui RZR RS1, este faptul ca vehiculul va implica total in experienta de riding”, a declarat Tanner Foust, de trei ori campion mondial la raliuri.
Ultra-agilul RZR RS1 se bazeaza pe motorizarea puternica de 110cp ProStar 1000 H.O. 4 timpi, 2 cilindri DOHC, preluand suspensia de la modelul Polaris RZR XP 1000, ampatamentul de 83 inch si sistemul de transmisie optimizat si compact. Desi configuratia centrala a cabinei nu permite riderului sa ia alaturi un co-echipier, acesta poate profita in schimb de gabaritul motorului in patru timpi al modelului RS1 gratie centrului de masa orientat catre pilot si suspensiei cu brat inclinat ce provine de la RZR XP 1000.
RZR RS1 include 20 de accesorii specifice si este disponibil cu schemele de culoare White Lighting si Black Pearl.
Specificatii
Motor - 999cc Twin
Putere - 110 cp
Transmisie - Automata PVT P/R/N/L/H
Moduri - AWD/2WD
Suspensie fata – cu brat A-dublu si bara stabilizatoare, cursa 16” (41 cm)
Amortizoare fata - Walker Evans
Suspensie spate - brat cu bara stabilizatoare, cursa de 18″ (46 cm)
Amortizoare spate - 2.5” Walker Evans ajustabile
Frane fata / spate - hidraulice pe disc
L x W x H - 112 x 64 x 73.75 in.
Ampatament - 83 in.
Garda la sol - 13.0 in.
Rezervor - 9.5 gal
Greutate - 1,358 lbs
Capacitate - 50 lb
polaris, utv, polaris rzr rs1,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”