Prin lansarea pe piata a motocicletei V9 Bobber, producatorul Moto Guzzi a creat un nou segment. Numele modelului, V9 Bobber, reflecta concepte ca designul original si un caracter sportiv subliniat de un look atractiv, in intregime negru mat sau cu schema de culoare pe albastru sau pe gri. Motocicleta V9 a fost multa vreme singura reprezentanta pe segmentul de modele mid-size bobber a constructorului italian, iar in sezonul 2019 i s-a alaturat si o versiune V9 Bobber Sport inspirata de modelele de curse americane din anii 50.
Motocicletele „bobber” au aparut in Statele Unite dupa al II-lea Razboi Mondial fiind construite de rideri pasionati care adesea renuntau la orice artificii pentru a-si atinge scopul de a rula pe trasee dirt. Pentru a concura in conditii de dirt-track, pilotii obisnuiau sa monteze anvelope de mari dimensiuni. Aliniat acestui stil, V9 Bobber abandoneaza asadar orice finisaje glossy in favoarea detaliilor pe negru mat. Portbagajele si rezervorul de combustibil sunt complet negre si pastreaza doar putine detalii grafice. Sistemul de esapamnent, oglinzile si aparatorile de noroi sunt de asemenea mate. In consecinta, V9 Bobber are o eleganta minimalista, cu renuntare la orice amanunte inutile.
Jantele de 16 inch sunt si ele pe negru mat si contin logo-ul Moto Guzzi inscriptionat cu gri. In orice caz, aceasta motocicleta Moto Guzzi nu este doar deosebita ca design, ci si performanta. V9 Bobber se diferentiaza de V9 Roamer prin pozitia de pilotare mai sportiva, cu ghidon si scarite pentru picioare mai inalte cu 35 mm. Aceasta alegere tehnica garanteaza o postura mai activa si faciliteaza un plus de confort si de spatiu chiar si in cazul riderilor de talie inalta.
Motocicletele V9 Bobber pot acomoda un pasager, in ciuda faptului ca saua pare destinata unei singure persoane. Scaritele pentru pasager si saua pot fi indepartate cu usurinta in cazul in care se prefera acest lucru.
Performante
Motocicleta V9 Bobber este echipata cu motor V-Twin de 850cc, pistoane la unghi de 90 de grade, 2 supape, capabil sa livreze 54 cai putere si conform standardelor de emisii Euro4 si detine sistem Marelli MIU de injecție electronică de combustibil, sistem integrat de management al controlului tracțiunii. Motorul este cuplat la o cutie de viteze cu 6 trepte și ovedrive în ultima treaptă si urcat pe un cadru twin-tube din oțel.
Traditia Moto Guzzi este plina de modele recunoscute pentru calitatile extraordinare la pilotare. Daca e sa ne referim la motocicletele custom ale brandului, trebuie mentionat modelul California, care in 1970, sub numele de V7 Police, a fost cumparat de LAPD dupa o serie de teste dure. Fidel mostenirii traditionale, producatorul construieste acum motociclete precum V7 III si flota de modele de capacitate mare de 1400cc, modele extrem de manevrabile din categoriile de care apartin. Iar V9 nu este decat o alta bijuterie inginereasca purtand semnatura Moto Guzzi.
La fel ca toate modelele de motociclete recente din gama Moto Guzzi, V9 dispune la randul lui de un set complet de sisteme electronice avansate care ofera siguranta si contribuie la o experienta de riding manevrabila. De exemplu, este nelipsit sistemul de ABS caruia i se alatura sistemul MGCT (Moto Guzzi Traction Control). Standard vine si dotarea cu port USB localizat discret, util pentru incarcarea dispozitivelor externe. Instrumentarul modern si accesoriile optionale, la care se adauga platforma multimedia Moto Guzzi ce poate conecta un smartphone la vehicul contribuie la dimensiunea distractiva a pilotarii acestei motociclete de top.
In concluzie, Moto Guzzi V9 Bobber E4 este mai mult decât o simplă motocicletă de stradă, este o experiență unică și memorabilă de pilotare și o adevărată punte de legătură între vechi și nou.
Specificatii
- motor V-Twin de 850cc, pistoane la unghi de 90 de grade, 2 supape, 54cp- sistem Marelli MIU de injecție electronică de combustibil, sistem integrat de management al controlului tracțiunii- cutie de viteze cu 6 trepte și ovedrive în ultima treaptă- cadru twin-tube din oțel - suspensie față cu furcă standard, cursă de 130mm- suspensie spate cu basculă, 2 amortizoare cu arcuri cu preîncarcare reglabilă, cursă de 99mm- frână față pe disc flotant din oțel, 320mm diametru, etriere Brembo cu 4 pistoane în opoziție- frână spate pe disc din oțel, 260mm diametru, etriere flotante cu 2 pistoane- jante din aliaj de aluminiu- sistem ABS- rezervor combustibil de 19L- consum mediu de 4,99L/100Km.
motociclete, moto guzzi, v9 bobber,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”