Analistii pietei americane au declasat Harley-Davidson după ce studiul a prevazut o creștere negativă a vânzărilor de motociclete în următorii cinci ani.
În timp ce vânzările de motociclete la Harley au scăzut până în prezent în anul 2017 cu un procent relativ mic de 1,6% în comparație cu aceeași perioadă a anului 2016, analistii americani Alliance Bernstein și-au declasat ratingul companiei de la "outperform" la "market perform".
Și ei dau vina pe "generația Y" ca pe un factor-cheie în declinul averilor companiei.
Datele noastre sugereaza ca populatia tanara - generatia Y - adopta motocicleta la o rata mult mai mica decat generatiile anterioare.
Pur și simplu, copiii din anii 2000 și urmatorii au crescut în primul rând în perioadele de recesiune, iar acești tineri de 18-35 ani au învățat să nu își cheltuiască banii pentru lucruri care nu sunt considerate "esențiale".
In timp ce generațiile X și Baby Boomers au adoptat cu entuziasm stilul de viata pe doua roti, dorința de a continua acelasi trend de catre generatia Y a fost inabusita de dificultatile financiare pe care familiile lor le-au intampinat, ei trebuie să facă față acestor vremuri.
Într-un raport privind predicția analistului, CNBC afirmă că "începând cu debutul Alianței Bernstein acum 10 luni, vânzările de noi motociclete au avut constant de pierdut din cauza schimbărilor demografice. Scăderea numărului de persoane cu vârsta cuprinsă între 25-35 ani si a celor în vârstă de 45-70 de ani arată că generatia Y, cel mai mare grup de vârstă din afara boomerilor, au un interes scazut legat de călătoriile cu motocicleta.
Nu este un secret faptul că vânzările de motociclete din Europa și Statele Unite au scazut simtitor, iar în regiuni din afara Indiei sau Asia de sud-est, această scădere pare să fie suficient de semnificativă pentru a provoca îngrijorarea tuturor producătorilor majori.
Dar ar putea fi cu adevărat vorba de un dezinteres total al generatiei Y? Odată cu creșterea vârstei motociclistilor în Europa și Statele Unite și cu o lipsă de motociclisti mai tineri, s-ar putea ca ceva adevarat să existe în această teorie, și acest lucru sa nu se limiteze doar la mărci de patrimoniu precum Harley.
motocicleta Harley Davidson, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”