Sunt multe de povestit de la salonul EICMA 2018 de la Milano. Vom începe prin a vă spune că numărul vehiculelor electrice expuse în cadrul show-ului a înregistrat o creștere semnificativă față de ediția precedentă, în acest an fiind rezervată o întreagă secțiune pentru modelele EV (electric vehicles), fie ele motociclete, mopede, scutere, iar Vespa Elettrica s-a numărat printre cele mai cool apariții.
De peste ocean, reprezentanții Harley-Davidson au venit la eveniment pentru a dezvălui planurile privind cinci noi vehicule electrice și au adus cu ei prototipul de motocicletă electrică LiveWire care deși a debutat în urmă cu câțiva ani, rar a fost văzut în public. Într-un fel, compania și-a reafirmat angajamentul de a începe să scoată pe piață motoare electrice până la sfârșitul lui 2019.
Kymco, unul dintre cei mai populari constructori de scutere la nivel global, nu doar că a lansat o serie de modele electrice în cursul anului trecut, dar în urmă cu o lună a prezentat o nouă platforma comercială, Ionex Commercial cu rolul de a favoriza adoptarea de flote de scutere pur electrice pentru diverse aplicații de către întreprinderi. Vizita în Italia a dat specialiștilor Kymco ocazia să își expună planurile de viitor în conferința de presă care a vizat în mare apariția noului model electric pe două roți, aproape complet diferit de gama standard. Tot în cadrul EICMA 2018, KYMCO anunța lansarea motocicletei SuperNEX, un pas spre era motocicletelor supersport electrice.
La standul Ducati, a putut fi admirat noul model mountain bike 100% electric numit MIG-RR, creat în colaborare cu Thok Ebikes și cu tehnologie Shimano. Compania cu sediul în Bologna nu este în general cunoscută ca un lider pe segmentul de vehicule electrice, dar se îndreaptă în această direcție cu pași mărunți.
Spre deosebire de Harley-Davidson, Vespa a început deja producția în serie a versiunii definitive de vehicul cu 0 emisii, scuterul Vespa Elettrica. În urma îmbunătățirilor, acesta oferă un cuplu senzațional de 200 Nm și are un centru de greutate care favorizează o manevrabilitate superbă. Modelul poate fi pre-comandat (de pe un site dedicat) în Europa în 19 țări membre EU începând de astăzi, 8 noiembrie, în timp ce fanii americani vor mai trebui să aștepte până la anul, conform declarațiilor oficialilor italieni. Prețul anunțat pentru Vespa Elettrica este de €6,390 (aproximativ $7,360). Din punct de vedere tehnic, scuterul va oferi performanțe similare unui model 50cc standard. Bateria Litiu este concepută pentru o autonomie de 100 km și se încarcă în 4 ore, durata sa fiind de 1 000 cicluri de încărcare, echivalentul a 50 000-70 000 km sau 10 ani de folosință. Modul de pilotare Eco limitează viteza la 30 km / h (19 mph), iar multe scutere Vespa categoria 50cc au viteza maximă cuprinsă între 48 - 64 km / h.
În afara Italiei, se știe că cea mai mare piață pentru Vespa este UK, unde sub-cultura Mod a anilor 60 a contribuit la o creștere explozivă de vânzări de scutere marca Vespa, mai ales după ce lungmetrajul Quadrophenia a rulat în cinematografe consolidând un stil de viață pentru generația respectivă, dar și pentru cele care au urmat. Rămâne de văzut dacă Elettrica și varianta Elettrica X vor avea același succes.
Aflați mai multe detalii de la EICMA 2018 cu hastag #atvromcomunica #atvromeicma2018 #eicma2018 #vespa
vespa elettrica, scuter electric, scutere, motocicleta electrica, Harley Davidson LiveWire,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”