Pentru sezonul 2023, intreaga gama Vespa GTS a fost imbunatatita, iar pasionatii pilotarii pe doua roti au putut afla in ce consta optimizarile pentru noua generatie de scutere atat in cadrul Expozitiei de la Milano EICMA din noiembrie anul acesta, cat si la comunicatul de presa organizat la Roma intre 7-14 octombrie.
Stilul unic Vespa se combina cu multiple update-uri tehnice pentru a sublinia siguranta si confortul la pilotare, alaturi de proverbiala atentie la detaliile estetice. Noul lineup de scutere Vespa GTS include patru versiuni, fiecare cu personalitate distincta. Avem clasicul si foarte elegantul model Vespa GTS, modelul contemporan GTS Super, agilul GTS SuperSport si sofisticatul Vespa GTS SuperTech. Toate sunt disponibile cu doua motorizari de inalta eficienta: popularul si mult apreciatul motor monocilindru 125 i-get si 300 HPE (High Performance Engine), rezultatul celei mai recente tehnologii de la grupul Piaggio care doreste sa creeze motoare avansate si eficiente in termeni de consum si limitarea emisiilor.
Stil atemporal pana in cel mai mic detaliu. De fiecare data cand isi indreapta atentia spre un nou model Vespa GTS, departamentul Piaggio Group Centro Stile are parte de provocari reale in ceea ce priveste dezvoltarea stilistica a produsului care a contribuit la istoria designului italian in lume. Este si cazul noului Vespa GTS. Din nou, rezultatul este unul exceptional, cu un echilibru magic intre traditie si modern. Modificarile se vad la capatul frontal al caroseriei, cu elemente laterale stralucitoare sub forma unor lumini de zi si indicatoare care exploreaza tehnologia LED si vin integrate perfect in scut.Capacul inconfundabil al directiei primeste o actualizare, cu decoratiuni mai mici si un aspect mai dinamic, la fel si grilele laterale ale scutului si aparatorul de noroi din fata, acum mai conic. Ca intotdeauna, caroseria este imbunatatita cu un ornament metalic, acum cu finisaje diferite in functie de versiune.
Ghidonul, care incorporeaza farul caracteristic circular LED, a fost complet reproiectat, devenind mai lat. Asigura ergonomie mai buna, iar controalele vin grupate in doua blocuri cromate care amintesc de Vespa traditionala. O solutie care permite un management mai simplu si mai intuitiv al controalelor. Manerele sunt noi. La fel si oglinzile retrovizoare. Sentimentul per ansamblu este unul de stil curat la nivel de instrumentar, datorita integrarii carligului in centru.
Grupul de lumini din spate este, de asemenea, actualizat, cu indicatoare de viraj cu LED redimensionate si o lumina de pozitionare pe spate care creeaza un profil de iluminare mai blocat. Revizuirile se extind si la panourile laterale care trec sub carcasa caroseriei, acum imbinate perfect la capat pentru o vedere din spate mai curata si mai dinamica.Designul tipic cu cinci spite al jantelor a fost revizuit cu piese si goluri care subtiaza designul. Si, in sfarsit, toate modelele, indiferent de dimensiunea motorului, se remarca prin noul design al capacului amortizorului de esapament.
Spirit practic. Instrumentatie LCD noua si sistem fara cheie. Dupa introducerea afisajului color TFT pe versiunea SuperTech, celelalte versiuni debuteaza acum o noua instrumentare, mai completa si mai capabila sa exploateze potentialul sistemului de conectivitate VESPA MIA (standard la SuperSport si SuperTech sau ca accesoriu pentru celelalte variante). O combinatie perfecta intre eleganta istorica a instrumentarelor Vespa si inovatie, pastreaza elegantul vitezometru analog, sub care se afla acum un afisaj LCD de 3" pe care pilotul poate vizualiza o gama larga de date de calatorie (viteza maxima, viteza medie, instantanee, consum, consum mediu, autonomie si stare de incarcare a bateriei) si toate notificarile referitoare la apeluri, mesaje si muzica, in cazurile in care vehiculul este conectat la smartphone cu sistemul VESPA MIA.
Prin lansarea scuterului Vespa GTS 2023, caracterul practic si usurinta in utilizare fac inca un pas inainte o data cu introducerea sistemului fara cheie, care permite pilotului sa activeze contactul fara a fi nevoie sa introduca cheia traditionala, simplificand operatiuni precum pornirea motorului, deschiderea scaunului si blocarea coloanei de directie, toate acestea putand fi facute cu telecomanda. Pe spatele scutului, clasicul comutator de aprindere cu blocare este inlocuit de un buton practic. Pentru a porni vehiculul, pilotul trebuie pur si simplu sa il apese (activand astfel semnalul de activare a pornirii, indicat printr-un mesaj de bun venit pe panoul de instrumente) si sa il roteasca in pozitia ON. Motorul este pornit in mod obisnuit, prin intermediul butonului situat pe blocul de comanda din dreapta.
Confortul legendar al lui Vespa GTS este adus la urmatorul nivel.Proiectata, ca intotdeauna, in stransa legatura cu riderul, Vespa se mandreste cu o ergonomie ideala si o pozitie naturala de pilotare care contribuie la un confort deosebit si care este accesibila tuturor. Noua Vespa GTS evidentiaza si mai mult vocatia sa pentru turism si tendinta de a calatori pe care modelele de scutere Vespa mari au intruchipat-o intotdeauna, propunand o sa noua care asigura un nivel si mai mare de confort: pilotul beneficiaza de o ergonomie rafinata si poate ajunge mai usor la sol, in timp ce pasagerul are un scaun mai mare si mai incapator. Compartimentul mare de sub sa poate gazdui doua casti jet Vespa Visor 3.0. La versiunea SuperTech, compartimentul vine complet cu covoras. La capacitatea de incarcare a lui Vespa GTS se adauga un compartiment pentru manusi in interiorul caruia se afla si un port USB, util pentru reincarcarea unui telefon sau a altui dispozitiv electronic.
Motor 300 HPE.Cea mai puternica si agila VESPA din toate timpurile. Scuterul Vespa GTS 2023 se lauda cu cea mai recenta evolutie a motorului cu un singur cilindru de 300 cmc, in 4 timpi, 4 supape, racit cu lichid, pe injectie electronica. Unitatea 300 HPE a beneficiat de o munca extinsa care vizeaza cresterea performantei si imbunatatirea capacitatii de rulare, reducand in acelasi timp consumul de combustibil si nivelurile de zgomot. Puterea motorului atinge un maxim de 17,5 kW (23,8 CP) la 8250 rpm, in timp ce cuplul maxim este de 26 Nm la 5250 rpm.
Vespa GTS stabileste valori de referinta, care sunt imediat apreciate la accelerarea din repaus, combinate cu o reducere semnificativa a consumului, pentru o autonomie de 30.3 km/l in ciclul WMTC. 300 HPE este cel mai performant motor montat vreodata pe o Vespa, rezultat atins datorita muncii meticuloase a tehnicienilor Piaggio la o mare parte a componentelor. Proiectul a urmarit mai ales sa optimizeze puterea termodinamica si sa reduca frecarea si zgomotul motorului, sporind in acelasi timp performanta si capacitatea generala de rulare, cu greutati si volume de top in categorie. Sistemul cu un singur arbore cu came cu supape a fost gandit in avantajul durabilitatii si reducerii pierderilor mecanice.
Profilul arborelui cu came adopta ridicarea supapei cu mai multa forta si este capabil sa reduca zgomotul generat de sincronizare. Mai exact, cresterea ridicarii supapei garanteaza o umplere mai buna a camerei de ardere, ceea ce se traduce printr-o eficienta mai mare. In consecinta, sarcina si dimensiunile arcurilor supapei au fost de asemenea imbunatatite. Introducerea unui injector multijet de inalta presiune ajuta, de asemenea, la imbunatatirea arderii. O linie de admisie mai generoasa, echipata cu o conducta cu lungime optimizata, imbunatateste cuplul furnizat la turatii mici si asigura o deplasare exceptional de lina la orice viteza. Nu in ultimul rand, bujia de aprindere cu iridiu asigura o durabilitate mai mare in aceleasi conditii de functionare. Chiar si transmisia variabila continua CVT cuprinde materiale concepute pentru a reduce frecarea si zgomotul, iar capacul acoperit cu material fonoabsorbant contribuie si mai mult la acest lucru. Motorul este controlat de un ECU Magneti Marelli MIUG4 de ultima generatie. Cu o capacitate de calcul mai buna, contribuie la imbunatatirea eficientei generale a motorului si, in plus, permite pornirea motorului aproape instantaneu, dupa doar doua rotatii ale arborelui cotit.
Motor 125 I-GET, tehnologie de ultima ora pentru cea mai clasica cilindree a unui scuter Vespa.Toate modelele din noua gama Vespa GTS sunt disponibile si cu un motor 125 i-get cu injectie electronica, sincronizare cu patru supape si racire cu lichid. Un motor care se afla in fruntea categoriei sale in ceea ce priveste performanta si respectul pentru mediu. Motoarele din familia i-get se remarca prin adoptarea sistemului Start & Stop brevetat de Piaggio si cunoscut sub numele de RISS (Regulator Inverter Start & Stop System).Sistemul elimina demarorul traditional, inlocuit de un dispozitiv electric fara perii instalat direct pe arborele cotit. Exista multe avantaje, o pornire mai silentioasa, usurinta si fiabilitate si un consum mai mic de combustibil. Sistemul Piaggio Start & Stop opreste automat motorul de la 3 pana la 7 secunde dupa oprirea scuterului (in functie de faptul daca motorul a atins sau nu temperatura corecta de functionare). O usoara rasucire a clapetei de acceleratie este suficienta pentru a reporni instantaneu motorul in liniste totala, deoarece nu exista un demaror traditional.Daca suportul lateral este declansat sau senzorul de inclinare intra in functiune, ECU intrerupe functia Start & Stop, adica motorul se opreste si nu va reporni automat. Motorul 125 i-get este acreditat cu o putere de 10,3 kW la 8750 rpm. O cifra care, pe sosea, evidentiaza motorul remarcabil, special conceput si creat pentru a se potrivi nevoilor zilnice ale utilizatorilor din mediile urbane. Aceste conditii de pilotare sunt marcate de porniri si opriri frecvente care necesita elasticitate, accelerare vioaie si o calatorie lina. Calitati asigurate de valoarea excelenta a cuplului (12 Nm la 6750 rpm), care permite lui Vespa GTS sa exceleze cand vine vorba de pornire si acceleratie. Toate cu un consum de 38,5 km/l in ciclul WMTC.
Caracteristici tehnice pentru siguranta maxima. Ca in cazul fiecarui model Vespa din 1946 incoace, caroseria lui Vespa GTS este facuta complet din otel, un material sustenabil care este 100% reciclabil si garanteaza rezistenta fara paralel, precum si siguranta si dinamisc unic. Rezultatul este o plimbare agreabila atat in traficul urban, precum si pe drumurile din afara orasului, un amestec de manevrabilitate si stabilitate excelenta, multumita si jantelor 12-inch. In ciuda bratului oscilant traditional, suspensia spate a fost optimizata pentru a permite stabilitate crescuta in special la viteze mai mari. Acest lucru permite calibrarea suspensiei, aducand un plus de confort si manevrabilitate. Sistemul de franare pe discuri adopta etriere noi, furnizand o reducere semnificativa in distantele de franare, dar si pentru a asigura decelerare in timpul utilizarii sportive si modularitate mai mare, astfel incat chiar si riderii mai putin experimentati sa se simta in largul lor. Grupul Piaggio este primul producator care a introdus pe un scuter controlul electronic al tractiunii - ASR, disponibil candva doar pentru motocicletele de top, pentru a preveni rotirea rotii spate. Pachetul electronic de featuri de control este completat de sistemul ABS controlat de o unitate high-performance Bosch ECU. Ambele vin standard pentru familia de scutere Vespa GTS.
Mereu conectat cu VESPA MIA.Sistemul de conectivitate VESPA MIA (standard pe Vespa GTS SuperSport si SuperTech) permite conectarea smartphone-ului la sistemul electronic on-board de pe Vespa GTS via Bluetooth si ofera functii exclusive pentru a garanta o experienta de pilotare distractiva si plina de satisfactii.VESPA MIA si noua aplicatie Vespa sunt special create pentru conectarea la dispozitivele iOS si Android a celor mai recente modele Vespa. Pentru a maximiza functiile, casca Vespa Visor 3.0 este disponibila ca accesoriu si integreaza casti si intercom Bluetooth.
Pe Vespa GTS SuperTech, afisajul TFT serveste si ca sistem de navigatie, acompaniind riderul pe traseul dorit, pre-setat in aplicatia Vespa, cu indicatii de drum sub forma de pictograme. Pe langa functiile de infointainment si navigatie, aplicatia reprezinta si o sursa incredibila pentru date utile privind starea vehiculului, parametrii de riding etc.
Versiuni si culori.Sunt disponibile patru variante pentru Vespa GTS.Vesiunea mai clasica a lui Vespa GTS este disponibila cu optiunile de culoare: Beige Avvolgente, Nero Convinto si Verde Amabile, o explozie de nuante metalice stralucitoare care intruchipeaza esenta autentica Vespa. Saua gri cu cusaturi ton pe ton se imbina cu manerele si insertiile de cauciuc de pe scaritele pentru picioare care sunt tot gri. Jantele sunt si ele gri.
Vesiunea GTS Super reflecta valorile tipice Vespa GTS - confort, stil si siguranta, aducand un aer sportiv pronuntat, inspirat de modelele sport legenadare ca 1955 Vespa GS 150, the 1965 Vespa 180 SS si 1985 T5 “Pole Position”. Modelul GTS Super este disponibil cu jante grafit cu finisaje diamant si sa cu tapiterie dubla si trei optiuni de culori pastelate: Nero Deciso, Bianco Innocente si Rosso Coraggioso. Mai multe elemente cromate se imbina cu detaliile sporty pe negru, cum ar fi la manere, insertiile de cauciuc de la scaritele pentru picioare si amortizorul suspensiei fata.
Vespa GTS SuperSport simbolizeaza atitudinea sport si caracterul indraznet, are o grafica dedicata si jante grafic, in timp ce decoratiunile pe portocaliu-neon fac acest scuter sa para mai agresiv. Saua este neagra si are cusaturi duble pentru un contrast puternic cu decoratiunile pe oranj. Sunt disponibile cinci scheme de culoare cu grafici dedicate: Arancio Impulsivo, Bianco Innocente, Grigio Travolgente, Nero Convinto si Verde Ambizioso.
Vespa SuperTech este varful de lance al gamei Vespa GTS, combinand atitudinea sportiva cu tehnologia de ultima generatie. Estetic, modelul se distinge prin finisajele gri-satin cromate, jantele grafit cu finisaje diamant si nuantele mate cu grafici dedicate: Grigio Ottimista, Blu Energico si Grigio Entusiasta.
Gama de scutere Vespa este disponibila si pe ATVRom Pitesti
scuter vespa, vespa gts 300, vespa gts, scutere, vespa gts super tech 300, vespa gts supersport 300, vespa gts super, scuter 300cc,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”