Companiile Victory si Indian Motorcycles se afla, amandoua, sub paravanul Polaris Industries, dar produsele lor sunt foarte diferite unele de altele. Indian este ancorata in trecut, in timp ce Victory priveste catre viitor. Motocicletele din linia Vegas reprezinta incercarea companiei de a da contur pietei americane contemporane de bare-cruisere, iar modelul 8-Ball ridica stacheta prin aspectul sau de opera de arta. Vegas 8-Ball 2016 urmeaza stilul cu care ne-a obisnuit Victory, cu liniile sale curbe, rezervorul care se incadreaza perfect sub sa si semnalizatoarele discrete care nu incarca designul si nu-i intrerup fluiditatea. Cadrul, tevile de esapament si componentele motorului sunt vopsite in negru mat. In aceasta mare de negru, se disting aripioarele de racire si alte cateva elemente lucioase ici si colo, iar atractia principala este, fara indoiala, roata fata de 21 inci. Designerii au pozitionat ghidonul la un unghi de 33 de grade, ceea ce a marit ampatamentul pana la 1704 mm si lungimea totala a motocicletei la 2462 mm. Garda la sol de 135 mm pastreaza motocicleta in contact cu calea de rulare, dar totusi ii permite sa ia virajele corespunzator, iar inaltimea seii este de 640 mm, ceea ce garanteaza ca si cei mai scunzi rideri se pot simti confortabil pe ea. Vegas 8-Ball este echipata cu anvelope de sosea Dunlop, iar diferenta dintre roata fata, de 21 inci, si cea spate de 17 inci dau motocicletei un aspect de chopper. La capitolul motor, 8-Ball primeste versiunea upgradata a deja puternicului Freedom, care are 1730cc si dezvolta 97CP la 5000rpm; urmand traditia producatorului, motorul este racit cu aer. Cuplul este de 153Nm la 4000rpm, fiind excelent pentru a va aventura pe dealuri, iar cutia de viteze cu 6 trepte va permite sa va indepartati de oras si sa bateti drumurile in lung si-n lat. Nu putem compara aceasta motocicleta decat cu una de acelasi calibru, cum ar fi Street Bob 2016 de la Harley-Davidson. Amandoua au atitudine si sunt considerate a fi bare-cruisers. Motoarele sunt, in ambele cazuri, puternice. Cuplul dezvoltat este de 134Nm in cazul Harley-Davidson fata de cei 153Nm ai 8-Ball, dar Street Bob isi atinge maximul la 3000rpm, in timp ce modelul Victory, la 4000rpm. Pretul este comparabil - 8-Ball costa 12499 dolari, ceva mai putin decat modelul Harley-Davidson, de 13699 dolari, dar in ultimul caz platiti, probabil, si pentru numele brandului. Iar daca sunteti vanitosi, Harley ofera mai multe variante de culoare pentru cativa dolari in plus. Despre Vegas 8-Ball se poate spune, la capitolul culoare, ca despre vechile automobile Ford, ca o puteti avea in orice culoare doriti, atat timp cat o vreti pe negru.
motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”