Deocamdata se stie ca inlocuirea actualului model Street Triple are ca prim obiectiv majorarea capacitatii cilindrice. Se cunoaste aspectul ca Triumph Motorcycles a trimis clientilor si potentialilor clienti un sondaj cu privire la preferintele lor cu privire la modele, care cuprindea capitole detaliate cu referire la anumite modele – inclusiv viitoarea gama Street Triple – si cum le vad acestia in viitor. Iar clientii si potentialii au raspuns aproape in unanimitate ca doresc Street Triple in continuare peste 750cc si disponibilitatea in patru versiuni.
Raspunsul Triumph Motorcycle a putut fi observat in tendinta recenta de a adauga variante de modele suplimentare in segmentele existente. De aceea, modelul de baza, de 110 cp si suspensie Kayaba nereglabila si versiunea “R” de 115 cp, cu kit Showa ajustabil si etriere radiale Nissin, ar trebui sa primeasca alaturi de ele, conform sondajului, un model “RT” de 125 cp si o serie de auxiliare touring, inclusiv parbriz. Iar al patrulea model, din gama de sus, ar fi “RS” de 125 cp, de asemenea, insa cu suspensii Ohlins si frane Brembo. Atunci cand Triumph s-a apucat de treaba sa-si reinnoiasca flota, a ramas in cap cu refrenul “mai multa putere, capacitate marita” care rasuna de cativa ani din partea clientilor. Si oricum, cresterea cilindree-ului ar fi necesara si obligatorie, atunci cand intra in discutie ralierea la normativele Euro4, deoarece acest lucru ar fi presupus reducerea motorului de 675cc, ceea ce bineinteles ar fi avut urmari nedorite in termeni de vanzari. Astfel, Triumph reuseste o dubla lovitura prin marirea capacitatii, satisfacand dorintele fanilor, dar si recuperand din pierderile pe care oricum standardele Euro4 le-ar fi impus. Spre deosebire de motorul Tiger 800 cu o cursa lunga, Street Triple isi va obtine cc suplimentari printr-o largire a alezajului.
Din imaginile surprinse se poate observa ca bascula apare mult mai bine fixata si mai mare decat in cazul versiunii actuale Street Triple, ceea ce si fotograful Visordown.com a confirmat din ce a vazut, dar din pacate a surprins asa de vag. In plus, bascula apare double-sided, de aceea nu poate fi de la modelul Speed Triple. Lipsa de tevi sub sa indica, la randul sau, ca nu e vorba de un astfel de model. O pereche de deflectoare de metal par sa acopere fiecare capat al radiatorului, care ar fi gaselnita de imagine a noului model Street Triple si apare din aceasta perspectiva un update al actualei versiuni. Totodata, imaginea din spate-lateral arata ca motocicleta are oglinzi montate in capul manerelor ghidonului, un alt truc de imagine al noului 2016 Street Triple.
Din perspectiva sondajului de anul trecut, publicat transparent de catre producator, se pare ca va fi vorba si de trei moduri de echitatie (cinci pentru versiunea “RS”, inclusiv unul track) si un display nou TFT, iar versiunea “RT” au fost rugati frumos sa fie macar optional pe jumatate carosat, intr-o forma sport tourer.
Pana in toamna, cand se preconizeaza infatisarea modelului Street Triple, probabil si a versiunilor aferente si eventuala lansare oficiala la vreunul din marile saloane moto (ceea ce ne face sa ne gandim ca ar trebui vorbit in termeni de model 2017), mai mult ca sigur ca vor mai aparea si alte fotografii spion, speram mult mai elocvente si clare. (sursa fotografii Visordown.com) * in imaginea principala se afla un model actual Triumph Street Triple
motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”