Yamaha Motor Corp.USA anunta noul 2015 Viking VI EPS cu sase locuri - un side-by-side modern, excelent echipat. Cabina extinsa a modelului Viking VI combina performanta si durabilitatea Yamaha cu confortul Viking-ului,acum cu un spatiu mai larg pentru picioare si umeri pentru cei sase ocupanti. Toate modelele Yamaha Viking si Viking VI sunt asamblate in Statele Unite ale Americii,la fabrica Yamaha din Newnan,Georgia pentru distribuirea la nivel mondial. Similar cu modelul Viking in varianta cu trei locuri,lansat anul trecut in vara,noul Viking VI este realizat pentru a face fata celor mai grele incercari cand vine vorba de munca fiind ajutat de transmisia automata Ultramatic,de sistemul de tractiune integrala On-Command®,de directia asistata electronic (EPS) si de motorul puternic Yamaha de 700cc.Viking VI este realizat pentru a fi cel mai bun,cel mai muncitor si cel mai capabil UTV SxS pentru sase persoane. Riderii acestui UTV vor aprecia pozitia de condus la acest model avand un control accesibil la instrumentele de bord,un scaun reglabil al soferului si un display digital unde sunt afisate vitezometrul,kilometrajul,indicatorul trip si nivelul combustibilului. La acest model de UTV,toti pasagerii au facilitati,cum ar fi 8 suporturi pentru pahare in toata cabina,un spatiu de depozitare sub scaunul din fata plus un spatiu aditional ramas sub scaunele din fata,un torpedou de mari dimensiuni si doua iesiri pentru priza,una in fata si una in spate.Cabina UTV-ului este incadrata intr-o cusca de protectie certificata ROPS US OSHA/ISO3471. Completand confortul cabinei este conducerea in sine a UTV-ului,care este lina si previzibila cu un ampatament extins si optimizat cu o suspensie independenta la toate rotile cu o cursa de suspensie de 8.1 inch,pentru a amortiza drumurile accidentate,iar discurile de frane hidraulice va asigura o putere optima de franare. 2015 Viking VI are o putere de 686 cc in 4 timpi,racit cu lichid,SOHC,cu un singur cilindru,4 valve,motor pe injectie, optimizat pentru acest model.Motorul beneficiaza de o admisie reproiectata,injectie de combustibil,sistem de mapping al aprinderii,plus modificari ale ambreiajului. Portbagajul spate este construit din otel si este proiectat pentru o sarcina maxima,putand transporta pana la 299 kg. Specificatii tehnice UTV 2015 Yamaha Viking VI Tip motor:686 cc,racit cu lichid,SOHC Alezaj x Cursa:102 mm x 84 mm Rata de compresie 10,0:1 Aprindere:TCI Pornire:electrica Transmisie:Yamaha Ultramatic CVT,V-Belt Tractiune 2WD,4WD,cu blocant diferential Suspensie fata cu brat dublu independenta,205 mm cursa suspensiei Suspensie spate cu brat dublu independenta cu anti sway-bar,205 mm cursa suspensiei Frane fata:disc dublu hidraulic Frane spate:disc dublu hidraulic/ax montat Parking Brake Cauciucuri fata:AT25 x 8-12 cu jante din otel Cauciucuri spate:AT25 x 10-12 cu jante din otel Lungime:3.990 mm Latime:1570 mm Inaltime:1945 mm Ampatament:2935 mm Raza de intoarcere:6200 mm Garda la sol:290 mm Capacitate combustibil:36.7 litri Greutate:735 kg Capacitate portbagaj:272 kg Capacitate de remorcare:680 kg Culori:Rosu,Verde inchis,Albastru inchis si Realtree ® AP HD ™ camuflaj ATVROM - importator UTV Arctic Cat, Can-Am Bombardier, CFMoto, Kawasaki, Linhai,Yamaha
sxs, yamaha, side by side,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”