In dura piata nord-americana, Yamaha a punctat la fel de impresionant, vanzarile de motociclete fiind cu 28% mai mari in prima jumatate a anului 2015 comparativ cu 2014, in timp ce pe piata europeana, vanzarile au inregistrat o crestere de “doar” 14 procente.
Am putea sa insiram o serie de cifre referitoare la volumul vanzarilor, atat ca numar de unitati, cat si ca profit, insa mai interesant decat ariditatea unor statistici ramane de analizat carui fapt se datoreaza succesul Yamaha.
Dintre toti constructorii japonezi de motociclete, Yamaha a acordat probabil cea mai mare atentie si a depus cele mai mari eforturi de a dezvolta noi modele interesante, in ultimii ani.
Si avem in vedere, in special, platforma MT-09, platforma MT-07 (sau FZ, cum se vand in America de Nord), plus R3 si noul R1, care au avut parte numai de critici pozitive din partea specialistilor si de care publicul consumator a fost foarte incantat. Motociclete rapide, fiabile, cu un pret excelent si o mentenanta facila, neafectata de incarcarea cu tot felul de sisteme electronice si de alte genuri.
Divizia de motociclete si-a luat partea leului din totalul vanzarilor (unitati si profit) companiei, iar aceasta nu e o surpriza si nici un aspect negativ pentru celelalte divizii, Powersports, Marine sau Industrial Machinery & Robot Products, deoarece fiecare dintre acestea se prezinta cu cresteri de vanzari, raportate la semestrul I al anului 2014.
Astfel, segmentul Powersports s-a sprijinit in cresterea vanzarilor (9,5% venituri nete si 20,9% venituri brute in semestrul I 2015 fata de semestrul I 2014) in special pe al treilea model al companiei de recreational off-highway vehicle (ROV) si dominatia pe segmentul de vehicule side-by-side tip sport prin modelul Wolverine, iar divizia Marine, cu o crestere a veniturilor nete de 12%, s-a bazat pe motoare de barci si ambarcatiuni (in special personal watercraft).
Yamaha Motor Co. stapaneste deocamdata reteta succesului, privind secile cifre din rapoartele financiare si asta se datoreaza in primul rand unor factori esentiali: activitate sustinuta in cercetare-dezvoltare si proiectare, deschidere catre toate pietele, inclusiv cele emergente, tinand seama de cerintele specifice ale fiecarei zone si oferirea unor produse nu extrem de sofisticate, dar foarte practice si fiabile la preturi decente.
motocicleta, yamaha,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”