Din anumite motive, companiile de motociclete preferă să atribuie nume și numere diferite acelorasi modele din diferite țări. Nimeni nu a venit încă cu o explicație rațională pentru aceasta practica, pentru că...ei bine, cui îi pasă? Specialistii sunt mereu atenți la eventualele confuzii de litere și cifre.
Pe piețele non-americane, seria Yamaha FZ-07/09/10 este cunoscută sub numele de MT-07/09/10. Clienții americani erau deja familiarizați cu marca FZ înainte ca noile modele să apară, în timp ce europenii erau obișnuiți cu marca MT de la modelele MT-01 și -03 de acum 10 ani.
Acum se pare că există o uniformitate în fabrici, deoarece California Air Resources Board (CARB) a certificat MT-10 pentru anul viitor. Ceea ce nu înseamnă neapărat că Yamaha intenționează să modifice denumirile modelului, deoarece înregistrările MT erau deja consemnate în registrele mărcilor. Și, din moment ce cifrele privind emisiile pentru aplicația CARB pentru modelul MTB-2018 sunt ușor mai mari decât anul trecut, aceasta poate semnala o schimbare a reglării motorului și/sau a sistemului de evacuare. Sau mai degrabă ar putea însemna că cineva din Japonia a scris greșit MT in loc de FZ. Sau nici una. Sau amândouă.
Cu toate acestea, raportul MO arată că nici unul dintre celelalte modele FZ pentru anul 2018 nu a fost încă aprobat de CARB sau de Agenția pentru Protecția Mediului. Ceea ce poate însemna ceva. Sau nimic. Răspunsurile la aceste mistere vor trebui probabil să aștepte până când noua editie EICMA va avea loc luna viitoare la Milano. Pe de altă parte, CARB a certificat modelul 2018 Yamaha XSR700, care este echipat cu același sistem de evacuare ca și modelul 2017 FZ-07.
Vom vedea!
motocicleta yamaha, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”