De fapt, ultimele doua noi divizii in aceasta noua casa Shun Miyazawa de peste ocean vor interfera destul de des, spun oficialii Yamaha, existand un trafic intens intre aceste categorii foarte deschise la customizari si la experimente. Si astfel se vor intalni situatii in care se alege un model din zona Cruiser si se transforma in Sport Heritage in mai usoare si mai agile cafe-racers sau scramblere. Ei bine, primul model din noua-veche divizie Sport Heritage care apare dupa aceste modificari in structura Yamaha US il reprezinta tocmai acest Scrambler, 2017 Yamaha SCR950.
Cei familiarizati cat de cat cu cele doua segmente vor vedea in noul scrambler proaspat lansat o influenta pregnanta a modelului Bolt customizat si castigator 2013/2014, realizat de Greg Hageman. Si se pare ca la baza e chiar motocicleta sa. Ii mosteneste motorul si sasiul, cu diferenta ca scramblerul va avea, fireste, un nou sub-cadru spate si jante cu spite, apropo de jante, acestea fiind diferite, din nou normal pentru un scrambler, de 19 inci pe fata si 17 pe spate.
Desigur, mai sunt si alte diferente, dar sa o luam metodic. 2017 Yamaha SCR950 se prezinta cu un motor V-Twin racit cu aer, cu patru valve pe cilindru, 60 grade, de capacitate 942cc, capabil sa dezvolte 49cp. Motorul transmite puterea spre roata spate cu o cutie cu 5 viteze, via o curea ancora. Sistemul de suspensii se prezinta cu o furca inversata de 41 mm fata si amortizoare duble pe spate. La 247 kg greutate, pare sa promita agilitate, iar consumul nu e tocmai revoltator: 5,5 l la 100 km.
Modelul foloseste un cadru dublu-leagan destinat sa ofere o geometrie sportiva, iar noul sub-cadru permite o sa plata, care asigura o usurinta in pilotarea off-road. Ghidonul lat se situeaza la inaltime si asigura o pozitie confortabila si nesolicitanta in drumurile lungi.
2017 Yamaha SCR950 foloseÈ™te un cadru dublu-leagan destinat sa ofere o geometrie sportiv, iar noul subcadru permite scaun plat, care ajută găzdui o varietate de piloti. Scaunele favorabile ajută, de asemenea, în piloti uÈ™urinÈ›a de navigare în lupta off-road. Lată ghidon stă înalt È™i are ca scop să cadă chiar în palma ta, ar trebui să vă doriÈ›i să stea È™i plimbare.
Vizual, SCR950 ofera o serie de detalii foarte interesante, precum farurile spate cu LED, placutele laterale de numere in maniera retro sau teava de evacuare 2-in-1. Rezervorul de combustibil e acoperit de scheme de culori retro, iar indicatoarele fixate sus pe ghidonul inalt, de asemenea dau un aer vintage.
Yamaha promite, de asemenea, o multime de accesorii destinate acestui model de scrambler, pe care americanii il vor avea in showroom-uri incepand din luna iulie, din pacate, dinspre Yamaha Europe nici o minima si anemica promisiune. Dar sa nu disperam!
scrambler yamaha, motocicleta yamaha scr 950, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”