ClickCease

Au mai ramas

0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE

pana la campania

Yamaha Raptor 700R 2010


Yamaha Raptor 700R 2010
  19.07.2010

  • Cel mai vandut ATV sport din America vine cu primul panou de instrumente digitale.
  • Noile amortizoare SOQI sunt cu 5mm mai lungi, astfel incat comfortul sa fie sporit, si complet ajustabile, pentru a le potrivi in functie de preferinte.
  • Motorul Yamaha de 686cmc cu injectie face ca acest ATV sa fie cel mai puternic ATV sport care a existat vreodata.
  • Cadrul hybrid, din aluminiu si otel, alcatuit dintr-un sub-cadru cu umplere controlata si dintr-o furca de articulatie se face ca structura vehiculului sa fie extreme de rezistenta.
  • Aspect agresiv, asemanator modelului YZR450R
  • Suspensii cu miscare lunga – 23 cm in fata, 25,5 cm in spate – si scaun captusi, pentru un plus de comfort.

Editia speciala Raptor 700R include discul de frana in forma de val din spate, bara de tractiune GYTR® in fata si aparatoare pentru calcaie, dar si pachete grafice deosebite.

  • Piston, bara de conectare si arbore cotit usoare si rezistente. Motorul de 686cmc poate ajunte pana la 9000 de turatii. Cele doua contrabalansoare il fac sa vibreze mai putin.
  • Injectia de combustibil Yamaha face ca performantele motoruolui sa fie exceptionale, indiferent de vreme, altitudine sau temperatura.
  • Sistemul de lubrifiere creste caii putere si face ca motorul sa fie mai compact
  • Unitatea de control electronic de 16 biti se ocupa de injectie si de aprindere, astfel incat performantele sa atinga cote maxime
  • Sistemul de pornire de la buton este foarte convenabil.
  • Transmisia cu cinci trepte, inclusive marsarier, permite pilotului sa aleaga treapta potrivita, in functie de situatie
  • Maneta YZ-spec asigura un process de schimbare a vitezelor lipsit de probleme, chiar si la turatii mari ale motorului. Ambreiajul cuprinde cos si placute rezistente, create pentru a inhama puterea incredibila a modelului.

Filtre de ulei si filtre de aer usor de accesat, fara scule.

  • Sasiul modern are o sectiune de otel in fata si una de aluminiu in spate, dar si un subcadru detasabil
  • Sasiul compact, conceput de CAD creeaza un ampatament ideal si usor, care face ca manevrarea vehiculului sa fie mai precisa
  • Amortizoarele YZ-style din spate ii ofera rotii un spatiu de miscare de 25,5 cm, fiind ajustabile in functie de compresie sau sarcina prealabila
  • Cilindrul de la frana din fata cuprinde o maneta ajustabila pentru un plus de comfort.
  • Discul de frana gaurit din spate reduce greutatea suplimentara si asigura o forta de oprire foarte buna pentru modelul Raptor 700R SE.
  • Furca din aluminiu are un mechanism cu lant care ii face sarcina mai usoara.
  • Frana de parcare, montata pe ghidon, si etrierul franei din spate se ajusteaza automat.
  • Anvelopele radiale Dunlop, de 21x7-10 in fata, respective 20x10-9 in spate, cu tipar fibros, fac ca tractiunea sa fie exceptionala, pe mai multe tipuri de teren.

 

Tag-uri

atv,

© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate