Chiar daca de o buna perioada de vreme nu s-a mai auzit ceva sonor si notabil din Scotts Valley, California, SUA, adica resedinta Zero Motorcycles, unul dintre liderii mondiali in domeniul motocicletelor electrice, lucrurile se desfasoara imbucurator in privinta companiei. Aceeasi preocupare asidua in imbinarea elementelor traditionale ale motocicletelor cu cele mai recente si performante tehnologii (motorizarea revolutionara Z-Force™, de exemplu), pentru a realiza motociclete electrice competitive si eficiente.
Recent, California Energy Commision CEC a acordat o subventie in valoare de 1.009.220 dolari, ca recunoastere si sustinere a preocuparii constructorului de motociclete de tip electric in realizarea de vehicule cu emisii zero si protectia mediului. Mai mult, investitorii din spatele Zero Motorcycles au aprobat investirea a inca 2 milioane de dolari in vederea producerii de noi modele de motociclete electrice, mai ales pe segmentele ramase neacoperite de catre constructor.
Si tot recent, la inceputul lunii mai, a fost consemnata intrarea Zero Motorcycle pe piata italiana, considerata ca cea mai importanta din Europa, unde compania californiana asteapta rezultate semnificative in vanzari. Deja prezenti pe pietele din Germania, Elvetia, Scandinavia si Olanda, unde se bucura de larga apreciere, iar brand-ul Zero e deja consacrat, americanii considera oportuna si cucerirea pietei italiene, cea mai puternica si cosmopolita piata europeana, dupa numarul de vanzari.
In urma celebrei achzitii a Brammo de catre Polaris Industries Inc. si in conditiile in care ceilalti jucatori pe piata motocicletelor electrice, precum Alta sau Energica, nu-si regasesc directia si nu dau semne imbucuratoare in privinta investitiilor, a expunerii si promovarii pe piata, Zero Motorcycle a intuit oportunitatea afirmarii si instalarii pe fotoliul de lider in industria motocicletelor electrice.
Dar pe de alta parte, aceasta acalmie pe o astfel de piata nu va dura prea mult, mai ales ca vin semnale puternice din partea Harley-Davidson, Victory (cu Brammo in spate, de fapt), iar KTM deja a facut mutarea cu Freeride E-SX dirt-bike electric si Freeride E-SM supermoto electric.
In tot acest tablou, infuzia de capital dedicata proiectarii si dezvoltarii de noi modele de care a beneficiat Zero Motorcycle din partea statului dar si a investitorilor vine cum nu se poate mai bine si la timp, pentru a consolida pozitia de lider in segmentul vehiculelor electrice pe doua roti, in perspectiva concurentei acerbe ce se anunta cat de curand.
In acest moment, linia 2015 Zero se mandreste cu un model streetfighter puternic Zero S, o adevarata forta urbana, avand o autonomie de aproximativ 300 km si care poate atinge 150 km/h.
Apoi, un model Zero SR, tot un streetfighter de nadejde, fratele mai puternic al S-ului, cu o autonomie mai mare si un aport de cai-putere in herghelie (67 fata de doar 54 la S).
Modelul Zero DS, adica Dual Sport, un crossover care nu are probleme cu suprafata de rulare, simtindu-se la fel de bine si pe asfalt si in praf, avand o autonomie mai mica desigur, dar fiind capabila de performante similare omologilor traditionali ai altor brand-uri, pe sosea si off-road.
In fine, modelul Zero Stealthfighter FX, reprezinta fratele mai mic al celorlalte modele, dar si cel mai agresiv si tafnos, avand o explozie de putere aproape instantanee ce-l face si cel mai distractiv totodata, evident naravit in enduro.
motocicleta zero motorcycle, motocicleta,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”