De soarta producatorului din Varese se preocupa nimeni altcineva decat "aspiratorul" de companii in probleme, detinatorii a doua branduri de motociclete, deja, Victory si Indian Motorcycles. Se vorbeste deja de un plan de salvare al nord-americanilor, pe care l-au pus deja pe masa familiei Castiglioni.
Recent, Corriere della Sera a mentionat ca Giovanni Castiglioni a avut deja o serie de intalniri cu oficialii Polaris, iar subiectul principal ar fi fost acoperirea unei "mici datorii" de 30 milioane de euro catre furnizori si alti parteneri, alaturi de cunoscuta datorie de 20 milioane catre Banca Poppolare di Milano, plus Deutsche Bank.
De ce ar fi interesati cei de la Polaris in cumpararea inca unei companii? Pai e simplu, caci interesul in dezvoltarea unei linii de superbike-uri competitive si sportive nu mai e deloc un secret, insa Victory (si Brammo) necesita mai multa bataie de cap. Asa, avand la dispozitie un brand notoriu, in portofoliul caruia se gasesc modele sportive de calitate, dezvoltarea tehnologica si progresul ar fi mult mai rapide.
Familia Castiglioni va avea de lucru insa, deoarece daca Polaris va face achizitia, MV Agusta se va intoarce la productia de 10.000 unitati pe an, fata de doar maxim 6.000, cat s-a impus in planul de restructurare. O productie sustinuta inseamna reduceri de costuri, implicit o crestere a profatibilitatii.
Informatia nu a fost confirmata oficial de vreuna dintre partile implicate, insa ar fi foarte interesanta optiunea lui Giovanni Castiglioni pentru a da compania pe mana unui grup interesat la maxim in industria powersports, fata de Mercedes AMG, care isi asigurase 25% din actiunile italienilor pentru satisfacerea unui moft, mai degraba, dupa modelul Ducati, detinuta de grupul Volkswagen – Audi.
Noul boss al familiei Castiglioni, proprietara MV Agusta, a dovedit in multe randuri ca e mult mai interesat de productie si de dezvoltare, decat de speculatii financiare, precum a fost defunctul sau tata. Iar inca o data s-a dovedit asta atunci cand s-a vorbit ca vrea sa scape de influenta germana si vrea sa revigoreze brandul. Negocierile vor fi dure, in ciuda nevoii disperate de bani a MV Agusta, ramane de vazut care va fi calea de mijloc aleasa impreuna cu Polaris Industries.
polaris, motociclete,
© 2024 atvrom.ro Toate drepturile rezervate
Regulament campanie
Regulamentul campaniei promotionale „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”
Solicitare de participare la campanie
Model propus pentru Solicitarea de participare la campania „INNOIESTE-TI PARCUL DE INCHIRIERI … SI NU NUMAI”